Najprej mora biti cilj, ki je podprt z motivacijo. Nato se odpre pot, ki vodi do znanja. Odgovornost do učenja in organizacija učenja sta stalni spremljevalki. Ocena je samo posledica odnosa do učenja. Ta je včasih relativna, ampak tisto, kar ostane, je znanja.
Matematika in fizika sta me zanimali že v osnovni šoli. Vedno sem hotel nekaj več. Proučevanje naravnih zakonov in igranje s številkami in formulami me je spremljalo v otroštvu kakor tudi kasneje v srednji šoli in fakulteti. Rad sem pomagal drugim in svoje znanje predajal naprej. Matematika in fizika sta bili zame mnogo več kot računanje in formule. Skozi čas sem oblikoval učne metode poučevanja, ki so prilagojene posamezniku.
Projekt Poni je bil zame posebna izkušnja, saj sem o podjetništvu vedel zelo malo. Pridobil sem dragocene izkušnje, ki mi bodo zelo koristile pri uresničitvi moje poslovne ideje; motivacijskega poučevanja matematike in fizike za osnovne in srednje šole. Skupaj z mentorji sem svojo začetno idejo dopolnil in preoblikoval v poslovni načrt, do katerega sem postopoma prišel skozi logično nastavljene faze.
Verjamem, da obstaja drugačna pot do znanja. To je pot, prilagojena posamezniku, ki sloni na motivaciji in znanju, ki ostane, kot končnemu cilju.
FB: Na povezavi
Linkedin: Na povezavi